Speelduur
00:45:43
EAN
0828766308228 0828766473322
CDR
JK125696

Op 6 september 2004 verschijnt de allernieuwste cd van de zeer populaire en succesvolle Vlaamse meidengroep K3: De wereld rond. Liedjes van deze cd, waaronder het hooggenoteerde Liefdeskapitein, zijn al te horen in hun gelijknamige wervelende show. In juli was het drietal met deze avontuurlijke en swingende show in Nederland op tournee en in oktober komen ze terug voor een extra reeks voorstellingen. En om aan de nieuw te verschijnen cd een feestelijk tintje te geven, komt K3 op 5 september haar cd op een bijzondere manier presenteren in de Rotterdamse haven. Hier zullen ze zeker liedjes van hun spiksplinternieuwe cd vakkundig laten horen. Aanrader voor alle K3-fans.

Over K3

CC BY-SA 4.0 - Foto van/door Beau Poncelet

K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig poprepertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek. De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting: Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts. De muziek wordt geproduceerd door Studio 100 en geschreven door Miguel Wiels, Alain Vande Putte en Peter Gillis.

Kathleen Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman. Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.

Geschiedenis

1997: Mascara

Niels William bracht een aantal zangeressen samen en had eerst de intentie om een soort Vlaamse Spice Girls te vormen. Na een paar rondes van audities …Lees verder op Wikipedia